fredag, januar 06, 2006

Sejr!?

Er det virkelig lykkedes? Har jeg nu virkelig et aktivt RSS-feed efter en uges konstant pendlen mellem Feedburner, Blogbot, Mozilla og Explorer? Tænkt at det skulle være så besværligt, jeg plejer ellers ikke at have SÅ dårlig it-karma, jeg må have siddet på en kobberstråle (jordstråle?). Og hvis det er lykkedes nu, er det kun ved at gå imod anbefalingerne i Feedburners egen FAQ.

... Hello?
Is there anybody in there?
Just nod if you can hear me.
Is there anyone at home? ...

2 kommentarer:

Suzy Q sagde ...

ja tillykke!!! og jeg vil vædde med at du var forbi "optimize" og vælge "activate" ud for RSS-feed????
;))))

Suzy-Hang-Around sagde ...

Tak begge! Jeg har efterfølgende været forbi Fryd til Beth Divan, der har en fuldstændigt detaljeret anvisning på hvad man gør, den skulle jeg bare have fundet tidligere :-| Og ja, Suzy, det var jeg - igen ;-) Jeg gjorde det ikke i første omgang fordi Feedburner fraråder det, når man HAR aktiveret FeedSmart. Men FeedSmart er åbenbart ikke så klog som han selv går og tror, i hvert fald gør han ikke det, han lover. Men jeg er ligeglad nu, for jeg er PÅÅÅÅÅÅÅÅÅ :-D