onsdag, januar 11, 2006

Opdatering af begreb

Hvem er det nu der har en madkæreste? Jeg ser Lærer Andersen og Fru Violet fra Matador for mig, bænket om kødranden; men det er da ikke der, det bliver nævnt, vel?

HVOROM ALTING ER vil jeg gerne opdatere konceptet så det bliver brand-2006 og passer til mine behov: Jeg vil gerne have en tv-kæreste. Nærmere bestemt en tirsdags-tv-kæreste som vil bide negle til 24 sammen med mig, stønnende udbryde ’Neeeeej! Ikke allerede!’ når det slutter, evaluere Jack Bauers coolhed og bipersonernes (manglende) karakterdybde, og afslutte aftenen i forbrødring om hvor ulideligt det er, at der er EN HEL UGE til næste afsnit.

Jaaaaaaack! Kom tilbage!

... let us not to the marriage of true minds
admit impediments ...

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja nu hvor du nævner matador i den sammenhæng med madkæreste, er jeg jo nødt til at komme på banen igen.
Lærer Andersen har en madkæreste, men det er ikke Fru Violet der bliver omtalt som det, det er Frk Mikkelsen, som har den private skole. Så du var meget tæt på.

Tror personligt at jeg hellere ville have en søndagskæreste, det er oftest der jeg har blues og har brug for noget kæreste agtigt.

God blog forøvrigt.

Suzy-Hang-Around sagde ...

Tak :-) Også for opklaring - selvfølgelig! Nu ser jeg Frk. Mikkelsen for mig. Og du er meget velkommen til at produktudvikle: jeg kan sagtens forestille mig at 'Søndagskæresten' også vil blive revet ned af hylderne.

Anonym sagde ...

Ja, sådan én ville være godt. Alle de mænd jeg kender der holder lige så meget af 24 som du og jeg, HAR allerede set den her sæson, og kan desværre ikke bruges, så jeg sidder også tout seulle klemt sammen i hjørnet på min sofa og bider negle :)

Anonym sagde ...

Kan se at min kommentar fra tidligere ikke er at finde. Det var mig der spurgte til sengetøjet:0)
Jeg kan se du henviser til Geismars, er det nu stavet rigtigt..nå ligemeget. Men det er jo også med i Matador, Hvor Musse (aka-Fru Skjold Hansen) siger til sin datter Iben "De fine lagner, Geismars bedste kvalitet"
Bare lige lidt mere unødig Matadorviden, hvilket er skønt at se om søndagen, både med og uden kæreste.

Suzy-Hang-Around sagde ...

@acq: Synes at dine mandlige venner mangler samfundssind - kan de ikke vente og se det sammen med os andre dødelige?
@irene: Jeg kan da se alle dine kommentarer?? Ja, jeg kan også huske Musses bemærkning, og det kan godt bekymre mig lidt. Hvem ved hvilke vigtige og måske lønforhøjelsesudløsende oplysninger der er blevet glemt for at holde hjernepladsen til Musses begejstring for Geismar? ;-)