tirsdag, januar 10, 2006

Er blogmånen fuld?

Det er ikke mange dage siden at Julie nævnte overhængende PMS, og så sent som i går havde Singleton lykkeligt overstået problemet, og så frem til 24 dage hvor hun kunne lære os alle en ting eller to om kvidrende Sound-of-Music-lykke. Og situationen er mig i den grad kendt at jeg vil slutte mig til koret: Juhu! Det er overstået for denne gang. Ikke mere grådlabil eremitkrebs uden hus. Ikke mere give-me-drugs-ondt i ryggen. Ikke mere fugtigklæbendelugtende fornemmelse. Og det er ikke engang det bedste! Det bedste er, at jeg nu går en halv cyklus i møde hvor min libido er på så høje nagler, at jeg kun savner sex. Det er straks værre efter ægløsningen, hvor nedtællingen til grådlabilitet m.v. begynder, og jeg derfor savner ømhed, forståelse og stryg over håret – kort sagt, ting man ikke sådan uden videre støver op på Bang & Jensen.

Ja, ikke at jeg støver alverden op på Bang & Jensen, men det er fornemmelsen vi snakker om – work with me here. Fornemmelsen af at have et opnåeligt mål foran sig, hvor man ved hjælp af lidt hårdulning og bare skuldre kan få hvad man har brug for. Fordi når vi når hen på den anden side af ægløsningen – fuhgeddaboutit! Der taler vi om behov der er sygeligt meget sværere at tilfredsstille. Så lad os ikke dvæle ved det. Fokusere på de kommende 14 (æh, 12 ... ) lykkelige dage, hvor jeg KUN skal være seksuelt frustreret. Åh, vær hilset, du skønne, ukomplicerede tid.

... ooh ah, just a little bit
ooh ah, a little bit more
ooh ah, just a little bit
you know what I’m looking for ...

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Aiii, du har nappet mit næste blogindlæg!! Du og ST i fællesskab! Jeg havde skrevet præcis det samme som dig her, bare med mine egne ord, og så kommer du først! Ihhh!!! ;-)
Når det så er sagt så KENDER jeg det SÅ godt. De dér 12-14 dage op til ægløsning er dem der gør det hele værd at være kvinde, ik? :D

Suzy-Hang-Around sagde ...

Så absolut ;-) Og velly solly at jeg for en gangs skyld var en smule vaks ved havelågen. Det er nok ingen kompensation, men måske en trøst, at jeg også havde en 'Farvel til familiedrømmen'-post på bedding - men den skrev du ;-)

Anonym sagde ...

Men det er da skægt, at ens hormoner kan rive en sådan rundt ved næsen, ikke? Og det er kun blevet værre med alderen, synes jeg. Bliver veritabelt frådende sexmonster omkring ægløsning. Som om min krop skriger BEFRUGT MIG NU! Og selv om man prøver at fortælle den, at det ikke sker når den opfører sig så ucharmerende, så vil den bare springe på alt og alle :-)

Suzy-Hang-Around sagde ...

JA! Og mændene flæber over deres ynkelige 20 cm penis som ikke er til at styre når den først bliver tændt. PRØV LIGE med 174 cm kødfuld krop, hva'! ;-)