torsdag, februar 09, 2006

Fårked op søgninger

Jeg ønsker, at alle finder hvad de søger her hos mig, men jeg sidder med en nagende fornemmelse af ikke at slå til. Hvad må fx disse brugere ikke tænke?

nøgen massøren – Nej, jeg er gerne nøgen til massage; min massør skal være påklædt. Det tætteste vi kommer på nøgen, er en massør i lændeklæde, kan han bruges?

hvad betyder booty call – Det er en opringning eller sms med ordlyd henad ’Hej, er du hjemme?’ eller ’Skal jeg ikke kigge forbi?’. Den er især karakteriseret af sin mangel på løfter, kærlighedserklæringer, ’jeg savner dig’ og den slags. Kan dog evt. indeholde komplimenter af seksuel karakter. Hensigten med opringningen/sms’en er uforpligtende sex, snarest muligt, tak. Booty calls figurerer hverken i mit liv eller på min blog for tiden, men læs mere her.

ung fyr boller modne kvinder – Nej, ikke her hos mig, jeg er meget ked af at skuffe dig. Min private tommelfingerregel er max. otte år yngre end mig. Og en mand der er otte yngre end mig, kan faktisk ikke karakteriseres som en ’ung fyr’. Læs dog gerne mere om unge elskere her.

hvad står de homoseksuelles flag for – Beklager, ved det ikke, har de et flag?

nøgne mænd – Nej, ikke nær så ofte som man kunne ønske.

billige undercover lamper – Tjek! Købte min hos lille lampepusher på Vesterbrogade, i hvert fald kr. 100,- billigere end Magasin/Illum.

kashmiruld – Tjek! Et yndlingsmateriale som jeg anbefaler helhjertet ved enhver anledning. Køb det, køb det. Lige så trøsterigt som modermælk, og meget nemmere at få fat på.

gudemåltid – Tjek! Et dagligt ønske, men dog ikke daglig realitet. Synes dog at der bydes på andet livsnyderi, så din søgen forhåbentlig ikke var forgæves.

find din indre skønhed – Se, nu nærmer vi os noget der interesserer mig meget, men som jeg næppe kan undervise i. Hvis du kom nærmere i din søgen, vil jeg betragte det som en stor succes for min blog. Men det er en svær en ...

en sekund är jag evig – Næh, endnu en poetisk sjæl? Velkommen.

profeten muhammad tegning – Ja, det er en lille perifer problematik, som jeg har taget op på min blog. Det var godt du fandt mig, da det ellers kan være svært at finde oplysninger om denne skæve sag.

john mogensen – Min gamle ven! Johns venner er mine venner!

suzy hang around – Jamen, ledte du ligefrem efter mig? Det varmer mit hjerte.

... så länge skutan kan gå
så länge hjärtat kan slå
så länge solen den glittrar på böljorna blå ...

5 kommentarer:

Ulla sagde ...

Gu' har bøsserne et flag. Det er sådan et multifarvet regnbueagtigt et. Ligner de der fredsflag der har hængt rundt omkring (mest lige da Irak krigen startede, nu er vi ligeglade med fred), der står bare ikke Pace (som jeg kan oplyse er italiensk og betyder fred. TROR jeg har stavet det rigtigt...) eller lignende på.

Grith sagde ...

Ja, det er ved guder de mærkeligste ting man bliver googlet på;-)

Suzy-Hang-Around sagde ...

Tak for ekspertbistand, Ulla. Hvis søgningen dukker op igen, linker jeg til dig bettevuns :-)

Anonym sagde ...

Flere booty call nu!...og jeg som troede, at det havde noget med numse at gøre.

Anonym sagde ...

Nej, det har noget med mig at gøre Leto.. Hehe.. Det sker dog alt for sjældent. Og inderst inde er jeg jo bare en pige, der leder efter den store kærlighed... Men lidt sjov undervejs kan man jo godt have