onsdag, februar 01, 2006

MyHeritage får ny chance – og blower den

Jeg har endelig selv, som andre af mine blogvenner, været inde på MyHeritage.com. Jeg hørte om dem for nogle måneder siden, da min altid næstekærlige søster fortalte, at hun havde kørt et (udmærket, synes jeg) billede af mig gennem maskinen, og mit bedste match var en israelsk tv-skuespiller. Mandlig, selvfølgelig. Ha ha ha. Ih, hvor vi grinede :-( Skyndte mig at glemme alt om dem, indtil i går, hvor deres allestedsnærvær i Blogland fik mig til at føle mig udenfor. Ok, dyb vejrtrækning, vi prøver med et andet billede:

50 % Audrey Hepburn – Hey, det er da ikke så skidt! Hvem ligner jeg ellers?
49 % Bing Crosby – Aj, hva’? Det kan I gøre bedre!
43 % Rudi Völler – NU styrer I jer!

Prøver *¤£$@#*& med et andet billede. Igen. Men jeg har jo ikke nogen; jeg har derimod 7 millioner billeder af min datter. Hov, her er jeg også på, vi prøver:

63 % Andie McDowell – Now you’re talking!
60 % Courteney Cox – Jajaja, slet ikke så slemt.
46 % Benazir Bhutto – Nå, ok, er da at foretrække frem for Rudi Völler.

De matcher sørme også på min datter:

60 % Uma Thurman – Ja, hun har da lidt babyface; den er købt.
59 % Alec Baldwin – WTF?

MyHeritage, min bare! Næh, FreeInsults er hvad de skulle hedde.

... Baby face
you've got the cutest little baby face
there ain't nobody can ever take your place ...

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Suzy Rudi...det er squ i orden. Så du har altså bundesligagarn.. ;-P

Suzy-Hang-Around sagde ...

Åbenbart. SUK!

Suzy Q sagde ...

Du er en godte ;)

Suzy-Hang-Around sagde ...

Taaak, søde Suzy Q :-) Rudi er glemt!