torsdag, februar 16, 2006

Pandora

Der er altid noget godt at hente hos AnetQ, og jeg skal være hende evigt taknemmelig for Pandora. Og de flinke folk hos Pandora har gjort det umanerligt let at linke, så det har jeg fluks gjort - se rulleteksterne til højre. Tast en yndlingssang eller -kunstner, læn dig tilbage og dø af fryd over al den gode musik du får præsenteret, og som du ikke anede eksisterede. Og du behøver ikke gøre det let for dem. Jeg er fx ikke nogen stor Fleetwood Mac-fan, men synes de har lavet enkelte gode ørehængere, bl.a. Little Lies. Som tænkt, så tastet, og det kom der et forrygende musikudvalg ud af. Verden er genial.

... thank you for the music ...

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Faaaantaatisk...Og jeg som har arbejdet professionelt med musik og formidling af det gennem mange år. Det her, er da det mest nyskabende jeg i lang tid har set.

Har allerede fået etableret et par stationer og lige nu kører min Luther Vandros station...fremragende...

Suzy-Hang-Around sagde ...

Ja, er den ikke FED? Kan slet ikke få armene ned. Q, du har BERIGET os :-)

Anonym sagde ...

Takker & bukker, jeg er skam også selv blevet beriget (og benovet over, hvad den kan - det er jo fantastisk)

Suzy Q sagde ...

Er do siiiiiiiiiiiiiindssyg hvor er det fedt mand!

:DDDD

Anonym sagde ...

så kom jeg med på vognen, for dylen det er coool!