mandag, januar 01, 2007

Åh lide

Tænk at starte året med så gevaldige tømmermænd. Aaaaaaaavvvvvvvvvvvvv!! Men det betyder til gengæld at nytårsaften var sjov. Den blev holdt med singlekvinder og homomænd, hvilket der jo ikke er meget potentiale i, sådan vis a vis nulstilling, men så bebruset som jeg blev, er det også godt det samme. Der dukkede faktisk en sød hetero op senere på aften, så jeg fik danset og tørret noget af mit glimmer af på ham, men derudover ingen hanky panky, hvilket nok var skæbnens lidt sadistiske måde at gøre mig en tjeneste på. Det var ikke blevet kønt, så fulde vi var.

Ihærdigt krydsede fingre for os alle sammen og for 2007. Trods stor lidelse er det præcis sådan her et år skal starte.

Av!
Hvad skete der i går?
Min pude er så hård
at hjernen tror
den ligger på et bord ...

12 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja, efter sådan en start kan det da kun gå fremad ;)

*kølig hånd på pande*

Rigtig god bedring og Godt Nytår! :D

Anonym sagde ...

Symptomatisk for vort syge samfund. Du tager til fest med homoer, mens jeg og andre heteroer står uden kørvel denne aften.

Fatter du efterhånden min foragt for danske kvinder?

Suzy-Hang-Around sagde ...

Tak, Nellike. Godt man snart kan gå i seng.

Nej, Sure Kimporator, det fatter jeg ikke. Jeg valgte ikke heteroerne fra, de inviterede bare ikke.

Suzy Q sagde ...

godt nytår, SHA! :)

syvogtredive sagde ...

Du er glat, SHA, det må man lade dig ;-)

Anonym sagde ...

♪ bare røv og gulvsand ♪

Suzy-Hang-Around sagde ...

Arj, hvor ER jeg glad nu, Z! Troede INGEN andre huskede den sang :-)

Anonym sagde ...

He! Det troede jeg heller ikke..

Suzy-Hang-Around sagde ...

Få dig nu en blog, Z! Tænk hvor mange gode sange du kunne minde mig om!

Anonym sagde ...

Kørvelsuppe nytårsaften?
Tak for sidst!

Suzy-Hang-Around sagde ...

Selv tak, AnetQ, og ja, en anden gang skal vi have kørvelsuppe. Jeg har aldrig smagt det, men forstår på Kimporator at det er noget grumme lækkert noget.

Kimpo sagde ...

I er sgu så søde på skrift allesammen, nogen gange..

Naturligvis er kvinder nogle kønne planter, det ved enhver.