onsdag, august 23, 2006

I dag er det SHA-has fødselsdag ...

Og jeg sikkert mig en af dem her får. Med appelsin. Jeg køber et ordentligt slaw af dem hvert år, og hvert år overvejer jeg om jeg skulle købe forskellige slags - men hvad så hvis alle appelsinerne blev spist inden fadet kom til mig? Udsigten er ubærlig, så ALLE får appelsin. Så egoistisk må man gerne være på sin fødselsdag. Man kunne måske også bare selv tage først, men direkte uhøflig kan jeg ikke få mig selv til at være, heller ikke på min fødselsdag. Ak, disse svære overvejelser om kager og manerer.

Det er heldigvis ikke rundt. Det skarpe hjørne lurer nu direkte forude.

... for hu-un er så ung
og så øøøndi ser hun ud ...

10 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tillykke med fødselsdagen - håber du får en rigtig god en af slagsen :D
Og skidt med alderen - det er jo bare et tal der angiver hvor mange gange du har været rundt om solen - det siger intet om hvad du har bedrevet, hvem du har glædet og hvad du i det hele taget har gjort med den tid du har haft.

Og på ens fødselsdag er det KUN rimeligt at man bliver budt først og ikke skal plages af frygt for ikke at få nogle af de goder sager :)

HURRAAAA! HURRAAAAAA! HUUUUUURRRAAAAAAA! :)

Lene sagde ...

Idag er det SHA´s fødseldag
Hurra, hurra, hurraaaa.

Stort tillykke:-)

Anonym sagde ...

Et kæmpe tillykke med fødselsdagen! Spis de der lækre Prinsesse Thyra boller til du segner - det må man gerne på sin fødselsdag. Og mon ikke vi kan finde ud af at fejre dig med manér fredag?! :-)

Ulla sagde ...

Tillykke med fødselsdagen. Nu ved jeg med sikkerhed at det med vejret på ens fødselsdag ikke passer, det kan det bare ikke. :D Hav en dejlig dag.

Anonym sagde ...

Hip Hip Hurrahhh !

*Flager hektisk m. håndholdt Dannebrog*

:-D

Terse sagde ...

Tillykke :o)

Anonym sagde ...

Aiii - TILLYKKE!!!

:D

Håber du har haft en dejlig dag!

Anonym sagde ...

Du holder dig bedre end nogensinde...

Anonym sagde ...

...den røverhistorie om at man er ansvarlig for vejret på sin fødselsdag er en ond løgn opfundet af folk med fødselsdag i juli! Min niece har samme fødselsdag og har været lige så sød som dig, så teorien er hermed modbevist!

PS. Du skal ikke bekymre dig om snart at fylde tredive ;)

Anonym sagde ...

Tillykke!! - omend det er virkelig-ubehøvlet-langt ude -forsent. Den kage må jeg bare prøve - altså vandbakkelsen med appelsin :)