torsdag, marts 16, 2006

Oh, ye of little faith!

Jeg håber I er glade, alle I Doubting Thomases i min kommentarboks, for I fik mig, om ikke til at tvivle, så dog til at føle et behov for klarlæggelse af sagen - altså om netdatemanden mente 'kys mit lys' eller 'kys, mit lys'. Så jeg gik til kilden og spurgte om jeg var håbløst naiv, eller I var nogle værre kynikere, idet jeg refererede jeres kommentarer. Ja, det vil sige, han ved jo ikke at jeg har en blog, så jeg fremlagde det som en mailkorrespondance med et par venner. Måske ikke toppoint for originalitet, men det virkede da. Han svarede

Ha ha ha – det er nogle meget kvikke venner du har.

Ordet tvetydighed har vel aldrig været mere dækkende …

Nej – kommaet burde være der. Hvis du skal kysse mit ”lys”, vil jeg nok bruge et mere direkte sprog ;-)


Så den beske sandhed er, at nogle af jer er nogle værre kynikere. Og på den positive side kan tilføjes at I er kvikke.

Og ja, selvfølgelig fortæller jeg ham om bloggen hvis han holder prøvetiden (og mig) ud.

... I wanna kiss you all over
'till the night closes in ...

12 kommentarer:

Lene sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
Lene sagde ...

Ehm,,, *host*... hvor lang tid planlægger du prøvetiden til at vare??

Suzy-Hang-Around sagde ...

@ Lene: jeg har ikke fastlagt et konkret tidsrum, men vi skal have haft 'the talk' før jeg vil betragte prøvetiden som udløbet. Du ved, italesat lidt om vores ønsker for fremtiden, og så'n ...

Suzy Q sagde ...

hehe jeg begynder at kunne li ham dér.. :)

Anonym sagde ...

Falder det i dårlig jord at spørge, hvorfor det er "selvfølgeligt", at du vil fortælle ham om webloggen?. Ret beset har du jo ikke skrevet noget kompromitterende om ham eller dig selv for den sags skyld. Eller er det bare mig, der er galt afmarcheret og håbløst uromantisk, når jeg synes, man ikke nødvendigvis behøver at dele alle (uskyldige) privatheder i et parforhold?

Anonym sagde ...

Og desuden er det gode ved prøvetid, at jo kortere den er, desto før har han bestået ;)

Suzy-Hang-Around sagde ...

@ Z: Næh, det er da et godt spørgsmål. Hvis det nu var en papirdagbog, ville jeg nok fortælle at jeg førte den, men ikke lade ham læse - og det her er jo en dagbog mere end det er noget andet ... Skal måske lige overveje min 'full disclosure'-strategi lidt nøjere ...

Anonym sagde ...

Du skal selvfølgelig ikke fortælle ham om den. Så havner du bare i situationen som visse andre blogtøser, hvis ex-mænd nu må se dem boble af glæde over deres nye liv. Det er svinsk at føre privatlivsblogs på nettet, og endnu mere svinsk at lade mændene i sit liv ane det.

Hvis du ikke kan se dette er du et klamt pattebarn, men jeg forventer mere af dig.

/Kimporator, snart eneste bolværk mod anarkiet og ødelæggelsen af al menneskelig værdighed

Anonym sagde ...

Jeg synes du skal fortælle ham det. Det giver nogle problemer, det ved jeg...har været der flere gange. Men modstillet den meget lidt behagelige situation det sætter både dig og ham i, hvis han af sig selv finder frem til siden her - er det ingen ting.

Det tog lidt tid for mig, at finde frem til den strategi - men jeg er ikke itvivl om, at den er den rette for mig.

Men hvor er det bare skønt at høre, at i er DER!! ;o)

Anonym sagde ...

Arh, stillet overfor Kimporatorens argumentation, skal du selvfølgelig fortælle ham om den..

Anonym sagde ...

Arh, stillet overfor Silles argumentation, skal du selvfølgelig holde munden lukket.

Suzy-Hang-Around sagde ...

Tusind tak, alle sammen. Nu ved jeg præcist hvad jeg skal gøre. Not :-/
Nej, helt ærligt, tak for input, skal selvfølgelig nok selv tage en beslutning en dag jeg har den ansvarlige tænkehat på.