lørdag, marts 18, 2006

Ikke altid ufejlbarlige Kimporator

Så oprandt dagen hvor Kimporator skulle modtage min hyldest hvis hans forudsigelse om at min fling kun ville holde 14 dage holdt stik. Og jeg beklager DYBT, men der bliver ingen hyldning. Min fling virker levedygtig, mange tak, og viser faktisk forelskelsestakter. Vi har haft endnu en skøn date, og har en ny aftalt næste weekend. Vi spiste picnic på stuegulvet. Vi gik morgentur i et krystalklart lørdagskøbenhavn. Vi talte om teaterbilletter vi skulle købe ... ja, ja, ikke det verdenshistorie bliver skrevet af, men helt bestemt nye toner her i Casa SHA.

... Climbing up on Solsbury Hill
I could see the city lights
wind was moving, time stood still ...

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

:D

Suzy Q sagde ...

Åhhrrr hvor vidunderligt! :)

Suzy Q sagde ...

Du er blevet prikket ud ;)
http://suzysays.blogspot.com/2006/03/suzy-siger-4-ting-kdeleg_114287506744913969.html

Anonym sagde ...

Hmm, det må være fordi du tilhører den langsomtfattende del af menneskeheden. Måske skal man gange med 2, ævbæv - Jeg HAR ret, ALTID ;o)

Anonym sagde ...

Du er blevet tagget - og også her er jeg bagud, ses det. Suk. http://julies.smartlog.dk/46422_The_Four_Meme.html

Årets Brandert sagde ...

Aiij men jeg er jo HÅBLØST bagud..
Grænsende til det pinlige..Men et tag herfra også...!

Suzy-Hang-Around sagde ...

@ Kimporator: Tsk, tsk. Det der er kun feber, ingen redning. Langsomtopfattende? 28 dage? Nej, ved du nu hvad? ;-)