fredag, marts 23, 2007

Noget med beduintelt?

Jeg skal til en fest i anledning af det iranske nytår i aften, og jeg har store forventninger om kæmpestore overskæg, funklende snabelsko, kogt ged og flyvende tæpper. Mindst. Det er selvfølgelig lidt bekymrende at værten er totalt assimileret, det kunne godt få en til at frygte for blegfede danskere som mig over hele linjen. Ikke så meget som en ærlig vandpibe ... Men nu ikke så defaitistisk, det bliver skønt. Kryds fingre.

... I can open your eyes
take you wonder by wonder
over, sideways and under
on a magic carpet ride ...

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kom så med updaten! Har ventet spændt på at høre, om det blot var blegfedt det hele?

Suzy-Hang-Around sagde ...

Det var en dejlig fest. Ikke særlig eksotisk: der VAR ægte tæpper, men de blev liggende skuffende fladt på gulvet, og der VAR en vandpibe, men jeg så den ikke blive tændt. Der var heller ikke de vilde overskæg, men nu jeg tænker over det, lever jeg også udmærket uden. Der var til gengæld en rigelig bar og sjove mennesker, både blegfede, solbrændtfede, blegslanke og solbrændtslanke, så man skulle da være et værre kræveøre hvis man forlangte mere.