fredag, september 08, 2006

Venter med mine 15 minutter

Grundet mit p.t. udenlandske arbejdsliv har jeg helt glemt at fortaelle at jeg skam ogsaa, ligesom Sille, er blevet kontaktet af Q TV med tilbud om at deltage i deres datingprogram:
På Q TV søger vi en kvinde med erfaring med netdating, der med en god portion humor kan videregive gode råd og advarsler til vores seere. Eks. "Når en mand skriver sådan og sådan, mener han i virkeligheden sådan eller er sådan". Er det noget du vil kunne levere?
Nej. Det burde fremgaa med al oenskelig tydelighed af denne blog at jeg er rundt regnet Nordeuropas daarligste til at gennemskue maends intentioner og til at afkode deres signaler korrekt. Det er rigtigt at jeg har daarlige erfaringer at dele ude af, men har jeg laert noget? Foeler jeg mig godt klaedt paa til at undgaa lignende oplevelser i fremtiden, eller hjaelpe andre til samme? Nej. Jeg lader bare vaere med at netdate. Det er en falliterklaering, og jeg tvivler meget paa at min afmagt ville kunne omsaettes til knaldunderholdende fjernsyn.

Men det er underordnet om jeg kan eller ej, for jeg vil ikke. Sikke en traels platform at komme i fjernsynet paa: "Mislykket netdater med paataget ekspertstatus" - der maa vaere andre der er bedre egnede. Hvis jeg engang skal have mine 15 minutter, haaber jeg det bliver for noget jeg er god til.

... Rolling Stone - wanna see my picture on the cover
Rolling Stone - wanna buy five copies for my mother
Rolling Stone - wanna see my smilin' face
On the cover of the Rolling Stone ...

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Dine blogposter er dog i grunden Sille-indlæg, du ved i stilen "Se mine nye patter, vil du ikke nok tilbede mig?".

De retoriske figenblade er store men tynde, så det er vel naturligt at du spørges. Mon ikke ACQ også er blevet spurgt?

Anonym sagde ...

Godt sagt nej!

Suzy-Hang-Around sagde ...

@ Anon: Jeg er heller ikke hverken overrasket eller fornærmet over at blive spurgt. Tak for tippet med de nye patter, det var måske værd at kaste sig ud i - det har været lidt tyndt med tilbedelsen på det sidste.
@ AnetQ: Tjek! Det var også en dejlig nem beslutning.

Anonym sagde ...

Men Sille har jo sagt ja...

Så må vi se hvad det bringer med sig, jeg har fra starten advaret hende om at det er en skidt ide.

Og du har så evig ret.

Bare se de der programmer de lavede om Sekten.dk dengang, de folk der var med der følte sig udstillet og misbrugt.

Morfar

Anonym sagde ...

Morfar...jeg har sagt ja til et program med et andet indhold end det her nævnte.