torsdag, november 23, 2006

Hilsen fra gulvet

Jeg har nemlig sat mig mellem to stole: Der er pludselig intet fra mit privatliv jeg gider blogge om; det der tænder mig blogwise i disse dage er de STORE spørgsmål: Liv, død, rigtigt, forkert, sandt, falsk - I kender skuffen. Men kan jeg få det nedfældet? Nej. Fordi det er så SVÆRT. Og TUNGT. Hver gang jeg finder en interessant problemstilling, viser den sig ved nærmere undersøgelse at være superkompleks og at overstige mine evner som blogskribent. Ikke at jeg skriver for at undervise og docere - nå ja, så lidt da - men når jeg ikke selv kan få fat i et håndtag, er der jo ikke noget at skrive.

Så jeg skriver ikke. Men jeg tænker. Og har alle intentioner om at vende tilbage.

... everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon ...

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Godt. Vi venter - der er jo masser af tid.

:)

susling sagde ...

Go with Gods speed.....! Og hvorfor tvivler jeg overhovedet ikke på, at du får hold på det? Glæder mig til at blive undervist, når du vender tilbage.

Uden Relevans sagde ...

Typisk dig at ligge og flyde midt på gulvet ;)

Anonym sagde ...

Hey Suzy, En blog er jo også til at tænke på, så skriv, selv om du ikke ved, hvad konklusionen mon er... [Jeg ved det godt; ALT for løst og procesorienteret til den resultatorienterede type, men det kan anbefales]. Ellers må du jo på nogle dates, så du kan få noget interessant at skrive om ;)

Lommen sagde ...

Jeg blogger ikke - altså tænker jeg...

!-)

Anonym sagde ...

I inclination not concur on it. I over warm-hearted post. Especially the title attracted me to review the intact story.

Anonym sagde ...

Genial brief and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Say thank you you on your information.

Anonym sagde ...

Well I to but I about the brief should secure more info then it has.